אימון וליווי מנהלים - העצמה, יכולות ומנהיגות


תהליך אימון אישי למנהלים בארגון מתחבר למטרה מוגדרת וברורה. לעיתים המטרה מוגדרת בשיתוף עם המנהל/ת הישיר ולעיתים על ידי המתאמנים לבדם. האימון עוסק בהעצמה, בזיהוי ושינוי הגורמים המעכבים והמקדמים של כל אחד מהמנהלים, במערכות היחסים ובתקשורת שלהם בארגון כלפי מעלה וכלפי מטה, מה דרוש לו/לה כדי להצליח, כדי להתפתח ולהיות משמעותי לעצמו/ה ולארגון בו פועלים.

באופן אישי ,צמחתי בתוך ארגונים במשך למעלה מ- 20 שנות קריירה. עברתי מרמות הניהול הצעירות ועד לניהול הבכיר ביותר כחברת הנהלה בארגונים גדולים ומובילים במשק וכמנכ"ל של סטארטאפ. לפיכך, המערכת הארגונית מוכרת לי היטב, וכך גם הדינמיקה בין ממשקי הארגון המחייבת מנהלים להסתגל לשינויים מתמידים בסביבת הארגון.

מניסיוני כמנהלת, תהליכי ליווי ואימון למנהלים, מסייעים למנהלים להנהיג טוב יותר את עצמם בתפקיד שנושאים, את אנשי המחלקה והצוותים שלהם, ואת התחום המקצועי שבאחריותם.  

תהליכי האימון האישי הם קצרים וממוקדים, והם מיועדים לתת מענה ישיר לקושי או לצורך ברור ומוגדר של העובד או המנהל ולאפשר לו ליצור את השינוי הרצוי.

האימון מוביל להעצמה וחיזוק תחושת החוסן והערך האישי, יצירת מודעות ושינוי באמונות ובהרגלים מעכבים, שדרוג מיומנויות התקשורת וניהול מערכות יחסים נכונות בארגון, שדרוג ביצועי המנהלים והשלכה על כל מעגל ההשפעה שעליהם הם מקרינים, ובהכרח גם על ביצועי הארגון בכלל.


אשמח לסייע גם לכם.

לילך

ליצירת קשר: 053-60.60.600