אימון זוגי


האימון הזוגי נוגע למגוון נושאים שעוטפים מערכות יחסים: אהבה, תקשורת פתוחה וכנה, אינטימיות, הדדיות, מיניות, הערכה, התחשבות, חלוקת התפקידים ועוד.

מפתח חשוב בתהליך האימון הזוגי הוא ליצור פתיחות ושיח גלוי וכן בחדר האימון. חשיפה כנה ואמיתית של רגשות ושל צרכים,  מאפשרת בניית אמון ושינוי עמוק ומשמעותי יותר. 

בחדר האימון אני ממש מאמנת את הזוג בשימוש בכלים אפקטיביים לתקשורת, שאינה מאשימה ושיפוטית אלא תקשורת אשר מקנה ומאפשרת לאחר, זכות עצמאית לנקודת מבט אחרת ולרגשות אחרים.  בני הזוג מגלים עוד אפשרויות לנהל את הקשר הזוגי ביניהם - ונוצרת פריצת דרך ביחסים. 

בהמשך, מגדירים ויוצרים תאום ציפיות חדש, מותאם לשלב זה של חייהם המשפחתיים ומותאם לרצונות האישיים שלהם יחד ולחוד בעת הזו.

 בשורה התחתונה - כשמשהו מעכיר את מערכת היחסים - שווה לדבר על זה!


ועוד מילה על - אימון למציאת זוגיות

חיפוש בן/ת הזוג המתאים הוא אתגר אבל הוא יכול להיות ממוקד ויעיל יותר כאשר הוא מלווה בתהליך 'אימון למציאת זוגיות' אשר מכוון להתבוננות ומניע לפעולה בשני מישורים עיקריים. 

המישור הראשון מתמקד בחקר פנימי בשאלות הקשורות במה מעכב אותי מליצור מערכת זוגית מתמשכת ונעימה, מה ההרגלים וההתנהגות שלי, שמעכבים אותי או אלו שיכולים לקדם אותי לקראת מציאת הזוגיות. 

במישור השני, מתקיים תהליך אקטיבי של דיוק עצמי והתנסות מתמדת. תוך כדי בנייה ויישום של תוכנית פעולה אקטיבית להכרת בני זוג -  תכל'ס קופצים למים, ומגלים מה עובד  ומה צריך לחזק בדרך שלך למציאת זוגיות טובה ומתאימה.


אשמח לסייע גם לכם בדרך.

לילך

ליצירת קשר: 053-60.60.600