אימון מערכות יחסים


אנשים המגיעים להתאמן על מערכות היחסים בחייהם, מגיעים במטרה ממוקדת לשפר את היחסים הקיימים, אם זה בתוך זוגיות או ביצירת זוגיות, בתוך המשפחה או במקום העבודה.

בבסיס מערכות היחסים שאנו מקיימים מונחים מושגים פשוטים ומוכרים לכולנו, כמו תקשורת, הקשבה, אמפטיה, ראיית האחר, ראיית ערך עצמי, שיח מכבד ועוד. אך עד כמה שלכאורה הם מושגים "פשוטים" נדרשת לכולנו מיומנות ומודעות כדי להצליח לקיים תקשורת אפקטיבית ומזינה. 

מיומנויות אלו לא תמיד זמינות ומוכרות לנו - האימון וההדרכה מאפשרית קפיצת מדרגה משמעותית בניהול קשרים עם האחר.

אימון מערכות יחסים יכול להיעשות ביחד ובמשותף בחדר האימון עם בני הזוג, בני המשפחה, העמית לעבודה או החבר/ה ועוד. לעיתים גם מתקיים אימון לאדם כיחיד באופן אישי, מתוך הבנה שההתנהלות של היחיד במערכת יחסים משפיעה באופן ישיר וברור על התקשורת עם האחר ושינוי בתגובות ובהתנהלות של אחד ישפיעו על מערכת היחסים כולה.

"התקשורת שלך היא התגובה שאתה מקבל" – היא אחת מהנחות היסוד של ה- NLP והיא אומרת בדיוק את זה. איך תדעו האם התקשורת שלכם כלפי האחר טובה?  והתשובה -  לפי התגובה שאתם מקבלים!   זוהי הבנה מאד חשובה ומועילה, כי היא משאירה בידינו את האחריות והשליטה על התקשורת שאנו מייצרים. הקסם הוא שכאשר אתה משנה את התקשורת שלך התגובה כלפיך משתנה בהתאם, ובכך הצלחת להשפיע על האחר, והתקשורת ומערכת היחסים טובה יותר לשניכם.

ללא ספק, לשיפור מערכות היחסים בחיינו יש השפעה על כל תחומי חיינו ומידת האושר שלנו– ביג טיים!


אשמח לסייע גם לכם.

לילך

ליצירת קשר: 053-60.60.600